Ridning är livet!

Hello,

Nu är jag tillbaka från ridningen. Fick Cardy och vi red i paddocken, gick ganska bra tyckte jag! :) Vill rida mer, anntingen ha en foderhäst eller bli medryttare. Men jag känner ingen som behöver hjälp med si häst, så jag vet inte... ;(

Nu ska jag ta en dusch och sedan äta lite :) Så ser min kväll ut om någon undrar! ;) Imorgon blire att klippa sig, ska bli skönt att få bort allt slittet hår :D


Det är inte jag som har tagit kortet, bara så ni vet!

Här är en bild på lilla Cardy :)


hejdå!




Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det håller jag med om. Tyvärr rider jag inte mkt längre då mitt halvblod är utlånad på foder sedan ett år...sakna



2011-08-21 @ 03:01:42
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: M E G A P I X L A R / marcus

SVAR: Haha ja det var vi! Du med antar jag? :)

2011-08-22 @ 11:12:58
URL: http://megapixlar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0