Mina kläder, borta! :(

Hejsan :)

Idag har jag bara packat, inför ridlägret & hemfärden :s Tycker det är tråkigt att packa inför hemresan för då känns det som sommaren är slut :'( Och det är den ju nästan :(( Och när jag skulle packa upp ridkläderna så var mina chaps helt fulla av MÖGEL! Så nu har jag tvättat dom och stått och torkat dom med en hårtårk i typ 2 timmar... (:
I går var jag med Paulina till Lysekil. Köpte ett marinblått linne, en skarf, en skolkalender och två kylskåpsmagneter :) Men sen så glömde jag dom hos henne och när jag skulle hämta kläderna dagen efter så var dom inte där!! :O Sen leta vi (eller jag) igenom hela huset och hittade dom ändå inte, ändå 100% säker på att sakerna är hos henne.... Och jag menar jag hade köpt för 350-400 kr!! Aja, inte mkt jag kan göra åt det nu... :S Tyvärr.

Längtar efter kompisarna där hemma sjukt mycket! ♥ Och så är jag astaggad inför ridläggret! :D Kommer att bli bääst! ;)

Annars är det inte mkt som händer i mitt liv för tillfället & så kommer det ju bli en bloggpaus i en vecka pga ridlägert ♥



Hejvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0