Bakning ;)

Hej!
Igår var jag med Olivia  och vi bakade chokladmuffins :) Det var så himla skönt ute och det var 25 grader! :o Så vi satt ute på hennes altan och drack Champis. :D


Man kan säga att det är "låtsas fredag" fast det är ju bara onsdag som tur är! Nu sitter jag i lägenheten i Göteborg och grejar med min nya kamera. Är typ överlycklig att jag fick den! :D Nu blire att ta mycket mer egna kort i bloggen eftersom denna kameran är MYCKET bättre än den jag hade förut...
Jag har shoppat lite saker idag en luvtröja från bikbok, 2 linnen från H&M och ett armband :)

Ett linne som jag nyss köpte ↓



Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Åh, va sött linne! Var köpte du det? :)

2011-06-01 @ 21:46:42
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 02:16:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag ska faktiskt åka till Turkiet med min pojkvän och två kompisar :) Annars blir det nog en del vattenskoteråkande, sol och bad. Läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 11:21:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0