Filmkväll hos Olivia :D

Har varit hos Olivia i kväll med Fanny och ätit räkor med aioli! Supergott ;)
Sen såg vi på film med chips och godis :D I morgon är det morsdag och jag ska nog hitta på något gott som jag ska baka♥
Nu ska jag nog gå och lägga mig efter en lång dag (gäsp) Bredvid mig ligger en sömnig Dina♥

Nu är vi klara med tapetseringen, taket och golvet i mitt blivande rum! :D (Just nu sover jag i vardagsrummet...)
Det ända som är kvar är listerna och sen är det bara der roliga kvar: Att inreda rummet med nya möbler :)
Jag kanske lägger upp en före och en efter bild av mitt rum. (Om jag hittar en bild som är tagen innan vi kom och gjorde om)



Godnatt! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0