Karlstad imorgon!

Hallå!

Lite dålig uppdatering :/ Har inte suttit vid datorn på ett tag ♥ Imorgon bär det av till Karlstad med mammsen :) Ska åka förbi en ridaffär och kanske köpa dom här ridbyxorna:


Tycker att dom är dö läckra :o Det är bara det att jag vill prova dom innan jag köper dom..

Aja, idag har jag inte gjort så mycket , storstädat mitt rum, bakat kakor (mums)! Sen vid 4 kom Julia och då hade vi en liten filmkväll med popcorn :)) Efter det gick jag och tränade.

Jag känner för att åka utomlands! Annars brukar det vara jag som säger, "nee måste vi åka..." ;) Vill ha värme och sol :D


Ett snabbt inlägg från mej, men jag skriver nog mer imorgon :)

Nu väntar kakor ,



Ha en fortsatt bra kväll, Natti :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha vill också ha kakor :D

2011-11-04 @ 13:56:52
URL: http://thoursie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0