Hemma & sjuk...

Ingen rolig dag för mig :/
Jag mådde skitdåligt igår, så det förklarar att jag inte bloggade något alls. Har ont i halsen så jag typ drogar i mig halstabletter ♥ Men, men... Jag har ju iallafall sällskap av min underbara hund Dina :D

Men vet ni vad jag hittade i min dator? Denna gamla bild som jag gjorde för aslängesen! haha!
Snygg eller? xD




Guud! ;)

Men igår på Spanska lektionen såg vi på en film och det var den sorgligaste filmen jag sett i hela mitt liv! :'∫
 Jag vet inte om jag skulle vilja se den igen, för den var så himla sorglig, tänker på filmen typ hela tiden!

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Den är jättebra! :) (filmen) Speglar mycket av andra världskriget

2011-10-29 @ 20:21:54
URL: http://linneaduqing.blogg.se/
Postat av: SagaLarsson♦

den filmen har jag sett, så 7kt sorglig :'((

2011-10-30 @ 15:22:02
URL: http://sagasfoto.se


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0