Bilder :))

Hej! Igår kom vi hem från stugan, typ vid 9 :) Det var ljusfesten i stan då, men jag orkade inte gå dit ♥ Men hade jag däremot kommit hem 8 så skulle jag ha följt med Julia ner till stan och tända ljus... Vi skulle igentligen vara i stugan hela helgen men vi åkte hem på lördagen istället.
Vi stannade på vägen och åt thailändsk mat, SUPER gott :D Men när vi kom hem tände vi massa ljus hos hos istället :))
Bilder:

Mina nya ljus som jag köpte på Indiska, visst lyser dom fint? :)


Foto-jag'
Cheescake :D





Den här bilden är lite speciell , den här bilden tog jag igenom elden! Alltså jag hade lyktan (bilden ovan) framför mig, så jag tog kort på elden och då syntes blommorna igenom elden, så det oranga är eld :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-18 @ 13:16:12
Postat av: ida

sv: tack! den är klar nu faktiskt :D

kram

2011-09-18 @ 13:16:31
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Väldigt fin blogg och fina bilder!

2011-09-22 @ 15:59:52


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0