Läsvärt!

Hallå!

Nu har jag inte bloggat på ganska länge, vilket betyder att jag har massor att berätta! :D I helgen var jag och mina kompisar i göteborg, vi tog tåget ner klockan 10 och bytte till bus i Trollhättan. Väl nere i gbg så var det första vi gjorde att äta, så vi tog en macka på Subway , har faktist aldrig ätit där, men det var kanongott. Efter det skulle vi dra till Liseberg, vi kollade på busstider men fattade ingenting så vi gick istället ;)


(Bild från balder)

Sen gick vi runt i Liseberg typ hela degen och det var superkul :D Och jag vann en chipspåse (a) Har aldrig vunnit nått, jag och min otroliga otur... så jag blev typ överlycklig ;D På kvällen kom Olivias morfar och hämtade oss alla tre och vi fick mumsig mat hos dom.
Dagen efter, då vi skulle hem köpte vi kläder på H&M bild kommer (lovar) :)

Det var min helg det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0